Re: Jak oddac plyte do serwisu

Autor: Plain (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 15:48:39 MET DST

Witam powtornie
Byc moze rzeczywiscie ten egzemplarz plyty nie lubi sie z # COMem, zobacz
jak dziala z innymi kartami non 3COM, ale to nie ma nic do rzeczy bo dzialac
powinno, nie wiem jaki masz model tego # COMa ale cos mi sie paleta po
glowie iz kiedys bawilem sie WOL i mialem podobne objawy, ale nie pamietam
na jakiej plycie.
Jesli to jakis normalny sklep to bierz pod pache PC z plyta karet
 najlepiej 2) i zademonstruj w sklepie owe zjawisko, jak sa ok to powinni
pomoc rozw. ten problem, lub zaproponoeac wymiane plyty ( ja tak bym
zrobil).