Re: Naprawa dysku gdy sprzedawcy brak

Autor: Waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 10:51:54 MET DST

Witam,
Zaproponuje Ci dosc nietypowe rozwiazanie. Jezeli masz znajomego z Amiga
to popros go o sformatowanie Twojego dysku w jego systemie.
Amiga ma taki program, ktory wykrywa tzw. czeksrumy - (pisze tak jak slysze)
..
W ten sposob juz wiele moich znajomych "odnowilo" swoj stary dysk.
Po takim formatowaniu dysk wyglada jak nowy.
pozdrawiam
waldi

9c1atn$cic$1_at_news.tpi.pl...