Re: Jaka sieć

Autor: Tomasz Łukaszyk (kashack_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 01:24:41 MET DST

> [...]
ten w
terminal
> (NTG - pl.comp.networking)
> Zastanów się nad switchem a najelpiej router'em. Wszystko możesz
> puścić na UTP ...

Jesli skretka to potrzebujesz na prawde dobrych sieciowek np 3com, bo tanie
beda mialy problem ze 100m.
Niezalezny dostep - serwer linuxowy z maskarada (np 486). I bedziesz mial
wszystko w jednym, a koszt rzedu 250 zl.

Co do sieci http://lanzone.koti.com.pl
co do linuxa www.redhat.com www.linux.sky.pl www.linux.gery.pl
www.jtz.org.pl

Kashack