Re: plyty Abit BP6

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 23 Apr 2001 - 14:32:16 MET DST

> Szukam kontaktu z osoba która uzywa plyty Abit BP6 z dwoma procesorami
> Pentium III lub ma wiedze na taki temat.Chcialem spytac o pare zeczy,a
> rozpietosc opinii na ten temat w Internecie uniemozliwia mi rozpoczecie
> przeróbki.   (komorek_at_2com.pl, 601 803 913 -Darek)

Podejrzewam że niedłógo włączą się pewne osoby do gadki.
Szczegółowy opis dotyczący twojego zapytania jest na str www (nie pamiętam
adresu - ale jest tam opis instalacji P3 na ABIT BP6 z wykorzystaniem
prześciówki NEO. Z góry muszę zastrzec że takowa operacja jest w zasadzie
bezsensowna. Dlaczego bo jedna przejściowka to koszt ok.120 PLN a potrzebne są
dwie czyli jakieś 250 PLN minimum. lepszym wyjściem będzi (jeśli juz posiadasz
BP6) sprzedanie BP6 i kupno VB6 - następca płyty BP6 z jeszcze większym
wypasem, niestety ale (chyba) na innym chipsecie. tam można bezpośrednio
zamątować P3, ale tu uwaga sprawdz procki bo jest seria ktora nie chodzi w
dualu!!!
adadur