Re: Dziwne swisy PLEASE PILNE

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 23 Apr 2001 - 11:02:20 MET DST

> Witam Szanowynych Grupowiczow.
> Mam nastepujacy problem - kupilem sobie ostatnio naped DVD firmy LG.
No tak a poco to komu DVD do komputera - nie slyszał Pan o DivX.
Jak uparł się na DVD to proponuję sprzęt stacjonarny ale po tym jak zobaczy Pan
jak chodzą filmy w DivX`e!!!
Zamiast napędu DVD polecam zakup jakieś nagrywarki.
Filmy na interneci najdrożej można kupić za 17 PLN, w zasadzie filmow jest całe
mnustwo. No jest jeszcze fakt że ma je pan na płyci i może w każdej chwili
jeszcze raz obejrzeć lub puścić znajomym czy się wymienić.
> Wszystko byloby OK gdyby nie fakt za podczas ogladania filmu
> komputer sie zawiesza w roznych odstepach czasowych (nie ma reguly).
> Wymienilem w sklepie naped na inny (ale tez LG) i dzieje sie tak samo. W
> czym tkwi problem?
Jeśli zdarzają się takie cyrki na innym kompie z tym napędem to radzę z niego
zrezygnować.
No cóż lepszy był by komp oparty na Pentium 3 - ale ta cena!!!

> Konfiguracja kompa:
> ABIT KT7 + DURON 800 (puszczony na 800, bez krecenia)
> NAPED DVD LG 8120 (DVD 12x)
> 128 RAM-u
> HDD IBM 20 GB, UDMA 66
> GEFORCE 2 MX, 32 MB, TV OUT,
> MUZYKA SB64 PCI
>
> Moze ktos z Was potrafi pomoc mi rozwiazac problem? Wielkie dzieki.
> Napisalem PILNE poniewaz w poniedzialek do 20.00 musze zdecydowac co
> wymienic a co zostawic w kompie (tyle czasu dla mi sprzedawca w skelpie na
> konfiguracje i ew. wymiane)
NO cóż klient nasz PAN ???? tylko do momentu kiedy nie zabuli kasy za towar
potem to martw się sam!!!