Dziwne swisy PLEASE PILNE

Autor: Goldruk sklad (sklad_at_goldruk.com.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 07:50:21 MET DST

Witam Szanowynych Grupowiczow.
Mam nastepujacy problem - kupilem sobie ostatnio naped DVD firmy LG.
Wszystko byloby OK gdyby nie fakt za podczas ogladania filmu
komputer sie zawiesza w roznych odstepach czasowych (nie ma reguly).
Wymienilem w sklepie naped na inny (ale tez LG) i dzieje sie tak samo. W
czym tkwi problem?

Konfiguracja kompa:
ABIT KT7 + DURON 800 (puszczony na 800, bez krecenia)
NAPED DVD LG 8120 (DVD 12x)
128 RAM-u
HDD IBM 20 GB, UDMA 66
GEFORCE 2 MX, 32 MB, TV OUT,
MUZYKA SB64 PCI

Moze ktos z Was potrafi pomoc mi rozwiazac problem? Wielkie dzieki.
Napisalem PILNE poniewaz w poniedzialek do 20.00 musze zdecydowac co
wymienic a co zostawic w kompie (tyle czasu dla mi sprzedawca w skelpie na
konfiguracje i ew. wymiane)
Jeszcze raz DZIEKI za wszelkie opinie i sugestie.
Pozdrawiam wszystkich - Maciek