Re: OT - standard gniazdek w Grecjii?!?!?!?

Autor: Grzegorz Krolikowski (zajceff_at_cut-this.irc.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 23:11:05 MET DST

W pl.comp.pecet Mateusz / CCS <matofccs_at_kki.pl> napisał(a):

> Z tego co pamietam to tak. Ale najbardziej to pasowaly mi wino i metaxa

zależy gdzie, byłem w hotelu w atenach to wtyczki pasowały, natomiast gdy
później byłem w hotelu w mniejszej miejscowości gniazdka były takie
jakieś dziwne, więc zostawał tylko basen i pool-bar ;)

ps. to ja proponuję russian kamikaze i campari z sokiem ;>

--
Grzegorz Królikowski - zajceff_at_chojnice.net.pl - http://zajceff.dark.pl
GCS d- s-:- a-- C++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ PS+ X+ R- tv+ b h r--