na czym chodzi Acer?

Autor: frigo (frigo_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 22:29:58 MET DST

Witam wszystkich. Mam pytanie -
na jakiej płycie głównej budowane były komputery
Acer Entra. Dodam że chodzi to wszystko z prockiem
P II 333 MHz, i ma 2 gniazda USB. Nie mogłem sprawdzić
tego bo akurat nie miałem SiSoft Sandra ani nic takiego.
Ciekawi mnie czy można tam włóżyć PIII (pewnie tak
bo to przecież Slot 1) z częstotliwością 500 MHz.
Może ktoś ma takiego i go modernizował, albo miał
styczność z czymś takim.
I drugie pytanie: czy trzeba będzie wtedy aktualizować bios?
Dzięki z górki, pozdrawiam

--
Adam Piotrowski
frigo_at_wp.pl