Re: Re: Re: Szumu na SB Live

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 14:44:07 MET DST

In article <hme3ets8ulnbd4frgs7aefc2q1sgldshpr_at_4ax.com> "@r2r" <artur_at_icenet.lublin.top.pl> writes:
>From: "@r2r" <artur_at_icenet.lublin.top.pl>
>Subject: Re: Re: Re: Szumu na SB Live
>Date: Sat, 21 Apr 2001 18:59:27 +0200
>StaCH_at_seler.uniprojekt.com (Stanislaw Chmielarz) napisał(a) na
>pl.comp.pecet:

>A oprócz tego że, działa to może coś wiecej zechciałbyś o niej napisać? :-)
>Nosze się z zakupem karty dźwiękowej i naprawdę nie wiem co kupić :-(

Dlugo sie z tym nosilem jakis miesiac i zdecydowalem sie na ta karte.
Po zainstalowaniu sterownik sie drze ze karta jest w "secondary PCI" i nie
wszystkie opcje moga dzialac poprawnie (MIDI i joystick) wiec to olalem bo
jest dzwiek W98, dzwieki z filmow i z plyt audio. Odtwarzam na maly zestaw 2
wysokotonowe plus subwoofer (z regulacja) i jakos dziala :-)))
na razie nie mam mozliwosci wykorzystania lacza swiatlowodowego bo nie mam
odpowiedniego sprzetu grajacego ale moze kiedys ? ....

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com