Re: Re: Re: Re: Szumu na SB Live

Autor: _at_r2r
Data: Sun 22 Apr 2001 - 09:09:32 MET DST

rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON (RusH) napisał(a) na pl.comp.pecet:

>NIE szumi :) ..ale steruf dio niej juz nigdy nie bedzie nowych i moga
>byc klopoty z np nowymi dziecmi m$ :(

A czemu nie bedzie do nich wznowień sterowników? Bo już się tak napaliłem
na tą kartę (vortex 2) a Ty mi takie smutne wieści przynosisz ;-).

>Cos taniego .. , bo jak wydasz 50zl i bedzie szumiec to spoko , ale jak
>sie dasz nabrac na Live za 300zl to cie doopka zaboli :) , a jak wydasz
>70zl na Yamahe to bedziesz zadowolony , i rozowy przycisk start ci sie
>zaraz zrobi (nvidia) :)

Planowałem wydać na dźwięk do 300 zł ale teraz to już zupełnie nie wiem co
mam kupić :-). W tej chwili posiadam AVE 64 na ISA. No i cos mi się wydaje
że przy niej chyba pozostane :-).

Może ktoś ma jednak jakiegoś swojego konkretnego faworyta wśród dźwiękówek?

@r2r