Re: 'Wolnosc wyboru' wg M$

Autor: Marcin Zolynski (eaux_at_poland.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 06:18:34 MET DST

Użytkownik "Carlos" <carlos_at_isp.net.pl> napisał w wiadomości

> hmm, a nakłanianie do przestępstwa tzn.
> wchodzi panienka do sklepu z komputerami
> wybiera sprzęt i mówi że fajnie by było jak byś
> jej zainstalował windows "...ale taki, no wie Pan"

np.
moze ona nie jest z bsa tylko z policji (ktora z bsa wspolpracuje)
a wtedy to jest zakup kontrolowany (czyli tzw. prowokacja policyjna)

> IMHO z wyżej wymienionego przykładu dobry prawnik wybroni cię
> bez trudu, ...

no nie wiem w skrocie:
sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
wolności.
nawet do lat 5.
tak jest w ustawie.

> Pozdrawiam
> Carlos

A propos sprawdzanych produktow (programow):
http://www.bsa.org/intnatl/productlist.phtml

Marcin Z