Re: 'Wolnosc wyboru' wg M$

Autor: Carlos (carlos_at_isp.net.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 00:19:37 MET DST

> hejka
> co to znaczy ze na pograniczu prawa?
> masz na to jakies konkretne dowody?
> pytam z ciekawosci bo i tak jestem legalny
> JFK

hmm, a nakłanianie do przestępstwa tzn.
wchodzi panienka do sklepu z komputerami
wybiera sprzęt i mówi że fajnie by było jak byś
jej zainstalował windows "...ale taki, no wie Pan"
(ten przykład działania bSA był opisany gdzieś na grupach
 sorry nie pamiętam gdzie jak jesteś zainteresowany
 to poszukaj bodajże na pl.comp.os.linux ale nie jestem pewny)
A jak unikają odpowiedzialności po prostu jak im to zrobisz
tzn. postawisz piracką windę; biegną pierwsi na policję
i krzyczą "PRZESTĘPSTWO"
IMHO z wyżej wymienionego przykładu dobry prawnik wybroni cię
bez trudu, ale na kilka miesięcy pozbędziesz się całego sprzętu
w firmie jako "służacego przestępstwu" co to oznacza dla małej
Pozdrawiam
Carlos