Re: ?kamerka?

Autor: Kasus (kasus75_at_poland.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 01:17:00 MET DST

Polecam kamerkę dodaną do tunera TV Pixel View TV-PAK. Jest to kamerka
analogowa ale przez to, że podłączona jest bezpośrednio do tunera poprzez
wejście SVHS to daje płynny obraz z czym ma kłopoty większość kamer
cyfrowych na USB.
Do zastosowań amatorskich jest OK.
Jednakże promocja TV tuner + kamera się już skończyła i musisz szukać
resztek na magazynach w sklepach.
Ja kupiłem cały zestaw za 289zł no i mam tuner oraz kamerę za darmo.
Kasus