Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 21:42:11 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> oczywiscie ze temperatura wplywa negatywnie na procesor
> oraz ogulnie elektronike

ogulnie to sie zgadzamy, i ogulnie to robisz blendy...

> ale zeby sfajczyc intela
> to trza sie starac,

pewnys?

> a zanim procek Ci padnie
> to bedziesz mial juz dawno nowego

jeszcze raz - czy jestes tego pewny? moze bedzie z komputera jeszcze
dlugo korzystal? Przeciez nie bedzie potrzebowal do i-netu, newsow
maszyny 2GHz, taki cel mu wystarczy. ja siedze sobie na ceku 400 i sobie
chwale...

> wiec przestan sie czepiac

czemu tak ostro?

--