Re: Reklamacja dysku twardego

Autor: Darek (darja_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 23:50:39 MET DST

Użytkownik "Piotr Podsiadły" <piquadrat_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanie w szczegolnosci do serwisantow choc
> oczywiscie opinie pozostalych takze mile widziane:
> Czy serwis ma prawo wymienic uszkodzony (nienaprawialnie)
> dysk twardy (w moim przypadku jest to IBM DPTA)
> oczywiscie wciaz na gwarancji na inny ale uzywany
> dysk twardy?
> I druga rzecz, ktora mnie gryzie: czy serwis ma prawo
> wymienic dysk powiedzmy firmy IBM 7200 obr. na
> powiedzmy Samsung 5400 obr. argumentujac to np.: zblizona
> klasa wydajnosci?

Nie ma prawa!!! Obowiazkiem gwaranta jest dostarczenie klientowi:
1. Naprawionego sprzetu
2.Jezeli nie możliwa jest naprawa - nowego egzemplarza, takiego samego jaki
zostal reklamowany.
3. Zwrot gotówki.
 Chyba, ze masz gwarancje pisemna ktora przewiduje takie dzialania gwaranta
jak opisales, a ty zlozyles pod tym podpis czyli zaakceptowales. Chociaz tak
do konca to Twoj podpis nie stanowi nic zobowiazujacego bo jako klient masz
prawo wybrac jak najbardziej kozystna dla Ciebie forme realizacji gwarancji.
Tak stanowi prawo. Nie daj sie robic w konia.

Pozdro
Darek