Pytanie do użytkowników Leadtek Winfast GeForce 2 MX

Autor: porzeraczmuzguw (malymis_at_puchatek.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 23:46:55 MET DST

Posiadam kartę Leadtek Winfast GeForce 2 MX i mam z nią mały problem.
Chodzi o sterowniki - nie mogę znaleźć żadnych, który działały by
poprawnie. Te dostarczone z kartą nie współpracują z większością
nowych gier, updaty ze strony producenta też wiele nie pomagają.
Detonatory działają w grach ok, ale przy ich zastosowaniu nie mogę
korzystać ze sprzętowego dekodera DVD :( Apeluję więc - pomocy ;).
Które stery są wg. Was najlepsze? Proszę o wersję/ url. Z góry thx :)

--
 pozdrawia         malymis_at_puchatek.com
 porzeraczmuzguw   http://gry.wp.pl