Re: Reklamacja dysku twardego

Autor: TOGRO (groszek1_at_futura.com.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 22:56:51 MET DST


Najkorzystniejszy jest zwrot gotówki.
Z reguły na przykład jak kupiłeś 2 lata temu HDD 4,3 GB za powiedzmy 700 PLN
jak zrobią ci korektę (zwrot gotówki) to teraz za to kupisz minimum 40 GB i
to jeszcze pewnie IBM

Użytkownik "Michal Sztuk" <sztuk_at_wp-sa.pl> napisał w wiadomości
news:9bsri2$p6e$1_at_news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Piotr Podsiadły" <piquadrat_at_interia.pl> napisał w wiadomości:
>
> > Czy serwis ma prawo wymienic uszkodzony (nienaprawialnie)
> > dysk twardy (w moim przypadku jest to IBM DPTA)
> > oczywiscie wciaz na gwarancji na inny ale uzywany
> > dysk twardy?
>
> na uzywany raczej nie. chociaz sa serwisy ktore tak robia (np HP).
>
> > I druga rzecz, ktora mnie gryzie: czy serwis ma prawo
> > wymienic dysk powiedzmy firmy IBM 7200 obr. na
> > powiedzmy Samsung 5400 obr. argumentujac to np.: zblizona
> > klasa wydajnosci?
>
> zalezy od umowy gwarancyjnej (serwisowej). jednak mozesz (a nawet
> powninienes) w tym przypadku zarzadac wymiany na taki dysk jaki zakupiles
> badz zwrotu gotowki.
>
>
> Pozdrawiam,
>
> Michal Sztuk
> sztuk_at_vobis.pl
>
>
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:53:27 MET DST