Sterownik

Autor: Piotr Serwin (lecznica_at_nsi.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 22:22:30 MET DST

Witam Wszystkich Grupowiczów!
Mam problem z pewnym programem działającym pod DOS-em.Jest to pewien
symulator,żeby działał poprawnie muszą być spełnione odpowiednie warunki.
Musi się uruchamiać na pełnym ekranie,a także musi być zainstalowany
sterownik myszy pod Dosa,bez tego po uruchomieniu na ekranie wyświetla się
następujący komunikat:SVGA init failed.No właśnie dowiedziałem się że muszę
mieć zainstalowany ten sterownik do myszy.Czy może mi ktoś pomóc z tym
problemem?

Pozdrawiam!
Piotr Serwin
lecznica_at_nsi.pl