Ikonki

Autor: Mirek Kaszuba (miremir_at_poczta.fm)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 22:28:03 MET DST

Mam takie małe pytanko. Pracuję w Win Me.Na pasku zadań po prawej stronie
jest jak wiadomo cześc paska z uruchomionymi zadaniami. I własnie te ikonki
wygladają jakbym pracował w rozdzielczosci np 800 x 600 na 256 kolorach. Sa
trochę wieksze i paskudne kolorystecznie..
Kiedyś w Win 98 tez to miałem na początku,ale po jakimś czasie mijało,(albo
cos zrobiłem-nie wiem co).
Podejrzewałem że to wina przydzielonej pamięci dla ikonek.Zwiekszyłem tą
wartość do 1024 w "Tweaki". Nic to nie dało.
Nie przypuszczam żebym tylko ja miał coś takiego.

Mirek K