Re: HDD - problem

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 22:14:46 MET DST

"Klakier" <mwsoft_at_satkabel.com.pl> wrote in message
> co "nie"?
> nie próbowałeś to sie nie odzywaj
> przy mainipulowaniu partycjami zmany są dokonywane TYLKO w tzw Tabeli
> partycji znajdującej sie w MBR!!! Dane pozostają nietknięte!!
> jeżeli założy partycje od deski do deski (czyli tak jak było przedtem) to
> napewno będzie OK

czyli jak rozumiem:
zniknela nam partycja (czy tez tak jest jak usunelismy ja sami?)
odpamy fdiska, zakladamy nowa i mamy wszytkie dane spowrotem!!!!!
heh... o takich trickach to jeszcze nie slyszalem ;-((((
ale wiem za to ze jak partycje usuniemy i nic nie bedziemy kombinowac
tzn. zakladac nowej, to w bardzo latwy sposob mozna odzyskac
skasowana partycje ;-))))))))

Krzysiek