Re: cd-rom w winME - problem

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 20:58:35 MET DST

Użytkownik "kamil" <bkaminski_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości
> czesc,
>
> mam przed soba trzy komputery na chipsecie Via wszystkie jednakowe na
winME,
> we wszystkich mam problem z czytnikami CD.

Nie wiem czy mam rację ale już /chyba miesiąc temu/ była dyskusja na podobny
temat tyko nie pamiętam czy na tej grupie i nawet jeden z uczestników
próbował mi nawymyślać.No ale do rzeczy.Niestety mocno zachwalane VIA to
tania ale nie dopracowana technologia często jeszcze stwarzająca
problemy.Nim rozbijesz CD zainstaluj najnowsze sterowniki do płyty te
dołączone przy zakupie często są przestarzałe.Tą technologie wprowadził AMD
w wyścigu z Inletem. Via w zasadnie został zaprojektowany właśnie dal
procesorów AMD/Duron Athlon/
JanuszHor