Re: [OT] komp zawiesza sie w trakcie nagrywania plyty

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 14:17:36 MET DST

In article <3AE11FEC.5709695B_at_poland.com>, vipernet_at_poland.com says...
> [...]
> wszystko sie zamraża, pomaga tylko przycisk na obudowie. Nie ma
> znaczenia w jakim programie nagrywam. Zarówno w Nero jak i w CDRWin
> jest to samo, ale chyba w CDRWin rzadziej sie wiesza. Powiedzmy ze w
> Nero raz na siedem razy plyta sie wypali do konca. ASPI zainstalowałem
> 4.60 (1021). Zainstalowałem od nowa windowsa, na czystą partycję i
> dalej to samo. Acha, mam zainstalowane naraz Nero 5.0.4.4, CDRWin
> 3.8d, CloneCD 2.7.8.1. Sam juz nie wiem, czy mozliwe jest aby była to
> wina nagrywarki? Jak to sprawdzic?
> Czekam na jakies porady i sugestie. Z gory dzieki.

Mialem podobny problem. Tzw. freeze podczas nagrywania. Na 20 plytek
spalilem 6 :( Okazalo sie ze ta nagrywara musi byc podpieta jako slave i
jak bozia przykazala na srodek tasmy. Od czasu przeciecia jeszcze nie
spalilem plytki.

--