[OT] komp zawiesza sie w trakcie nagrywania plyty

Autor: ViperNet - grupy dyskusyjne (vipernet_at_poland.com)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 07:51:40 MET DST

Witam

Przepraszam za OT, ale szukam pomocy gdzie sie da, a na tej grupie
napewno kilka osób rowniez posiada nagrywarki CD.
Od jakiegos czasu mam problem z wypalaniem plytek. Wypalarka to teac
w58e. wszystko pod w98se, sprzet mniej wiecej: celeron433, MoBo na Via
(zainstalowany najnowszy service pack v4.30 bodajże), 128MB RAM,
Seagate Barracuda 17GB, reszta nieistotna. Dla dysku i nagrywarki
włączone DMA. No i wczesniej wszystko było w porządku. ZERO problemów.
Ktoregos dnia ni z gruszki ni z pietruszki wyskoczył jakis komunikat,
ze brak jakiegos pliku od ASPI. sprawdziłem, plik był, ale na wszelki
wypadek zrestartowalem kompa. No i niby wszystko OK, ale nie do konca.
Wszystko pada w trakcie nagrywania, lub nawet samego testu. Po prostu
wszystko sie zamraża, pomaga tylko przycisk na obudowie. Nie ma
znaczenia w jakim programie nagrywam. Zarówno w Nero jak i w CDRWin
jest to samo, ale chyba w CDRWin rzadziej sie wiesza. Powiedzmy ze w
Nero raz na siedem razy plyta sie wypali do konca. ASPI zainstalowałem
4.60 (1021). Zainstalowałem od nowa windowsa, na czystą partycję i
dalej to samo. Acha, mam zainstalowane naraz Nero 5.0.4.4, CDRWin
3.8d, CloneCD 2.7.8.1. Sam juz nie wiem, czy mozliwe jest aby była to
wina nagrywarki? Jak to sprawdzic?
Czekam na jakies porady i sugestie. Z gory dzieki.

Pozdrawiam
MrK

--
        (http://www.vipernet.prv.pl)