Odp: Lexmark Z42 czy HP840C

Autor: rz (rafismiler_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 19:53:09 MET DST

W żadnym przypadku Lexmarka !!!! Chyba że potrzebujesz drukarki na kilka
miesięcy tylko.... Wydruki HP 840 są b. dobre i jest to trwały i niezawodny
sprzęt. Lexmark wydrukuje ci ładnie całą stronę ale w rogu znajdziesz
KLEKSA...

Użytkownik ToMach <machynia_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bon6v$g5j$1_at_news.tpi.pl...