Re: Lexmark Z42 czy HP840C

Autor: Marcin Zolynski (eaux_at_poland.com)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 22:20:14 MET DST

Użytkownik "Wojciech" <vojk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w >
>
> Hp drukuje do 8, Z42 do 10 stron na minutę...wiec duzej roznicy nie ma...
> Hp ma rozdzielczosc 600dpi i 600X1200dpi na papierze photo, Lex
2400X1200dpi

DeskJet 840c jak najbardziej.

Duzo drozsza 930 jednak moim zdaniem przebija Z52. (celowo pomijam Z42)
DeskJet 930C rozdzielczość druku czarno-białego to 600x600 dpi; kolorowy
druk fotograficzny uzyskiwany jest dzięki technice HP PhotoREt III,
alternatywnie można wybrać tryb druku na papierze fotograficznym przy
rozdzielczości 2400x1200 dpi

> na kazdym nosniku, wiec tutaj juz przewaga Lexmarka jest widoczna...
> Wydajnosc tuszy to 600 stron mono i 275 color przy 5 % pokryciu strony w
> przypadku Lexmarka, nie wiem jak z wydajnoscia HP, ale musisz wziac pod
> uwage, ze drukuja 3,5 % pokrycia strony w testach...

http://www.pckurier.pl/archiwum/art.asp?ID=4479
http://www.pckurier.pl/archiwum/artykuly/pilarczyk_pawel/2001_01_54/parametr
y.asp

Jedno co moge zarzucic Lexmarkowi to nieekonomicznosc.

MZ