Re: SB live plantium 5.1 i gry

Autor: Tomasz (tt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 19:09:31 MET DST

Użytkownik Hallucinogen <hallucinogen_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9bl0qm$lkl$1_at_news.onet.pl...

> "Bartosz Skalik" <bartsoft_at_zeto.czest.pl> wrote in message

> Hi!
> Jeżeli chodzi o gry to dźwięk przestrzenny, wielokanałowy uzyskuje się na
> wyjściach analogowych karty muzycznej (EAX -srodowiskowy lub A3D) gra musi
> ten system
> obsługiwać) i należy połączyć wszystkie wyjścia analogowe z wejściami
> analogowymi amplitiunera. Natomiast w pozostałych przypadkach muzyka,
filmy
> sygnal należy podać na wejście cyfrowe COAX lub TOSLink i całym procesem
> [...]

Niestety nie ma możliwości przesyłania jednym kablem cyfrowego audio z gier
itp przez twojego Live
Z prostej przyczyny SB NIE posiada kodera Dolby Digital a takowy sygnał może
wysłac jedynie korzystając z gotowego "pliku" jakim jest materiał zawarty na
płycie DVD
Ideałem (rozwiązaniem Twojego i wielu innych ludzi problemu) byłoby
zaopatrzenie SB w Koder DD. W tedy wączasz jakąś symulację w Live ware (np.
Cave) i live koduje 4 kanały do postaci DD (u ciebie Dolby Digital 2/2) i
jest pięknie. Zapala ci się niebieskie światełko i jazda. Niestety
jakiekolwiek yużywanie 4 kanałów przy korzystaniu z wyjścia cyfrowego jest
niemożliwe (oprócz DVD oczywiście). Chyba żebyś miał drugi wzmacnicz z wej.
cyfrowym - wtedy podłączysz tył właśnie do niego i grasz.