Dziwny numer z Windozą

Autor: Sylwek Kacprzyk (luu_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 19:07:53 MET DST

Witam
Przydarzyło mi się to z win95.
Zaintalowałem, instaluję pozostałe śmieci. Po którymś tam instalowaniu
mam komunikat "restart". No i zrestartowałem. Patrzę a tu wszystkie
skróty zmieniły ikonki na nierozpoznane i każda nazwa zmieniła się na
" *.lnk " , nawet w menu start. Jeszcze sie z tym nie
spotkałem.Przeinstalowywałem bo wykrzaczyły mi sie rejestry po tym jak
wsadziłem inny procesor(233mmx) i grafikę(voodoo rush).
Teraz pytanie : Dlaczego?

A teraz z zupełnie innej beczki

Rozkręcam sobie mychę i patrzę. Widzę diódkę, która świeci, kółeczko i
chyba fotorezystor.
No i to mi zabiło klina.
Patrzę jak to działa i za cholERĘ nie wiem skšd maszynka wie, w którš
stronę ja poruszam mychš.
No i tu pytanie: Skšd to wie, w którš stronę się mysz porusza?
Pozdrawiam