Re: Uszkodzony dysk - jak skasować dane?

Autor: robert (robekoNOSPAM_at_polbox.com)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 18:23:52 MET DST

Użytkownik Krzysiek <krionix_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bpedu$61s$1_at_news.tpi.pl...

> zwykle ida pozniej do BSA :)

Wnioskuję, ze kolega coś wie na ten temat z doświadczenia. Dużo "gier i
użytków" znaleźli? Mam nadzieję, że na poczet kary zaliczyli przynajmniej
fakt że "tyle dobra zginęło" :-)
Niestety ja faktycznie muszę zdecydować czy oddać do serwisu dysk, na którym
były dane klientów, które musimy chronić, czy kupić nowy.
Ale jak rozumiem w tej sprawie kolega nie ma nic do powiedzenia.

pozdrawiam

Robert Otto