BIOS-samoczynna zmiana nastaw(?)

Autor: neelix (neelix_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 15:53:49 MET DST

Witajcie.
Mam pytanie.Czy jest możliwa samoczynna zmiana ustawień w biosie?Miałem już
kilka takich przypadków,a ostatnio problem z drukarką (LPT1).Sprzęt na
gwarancji ,a sprzedawca usilnie wmawia mnie za każdym razem,że grzebałem w
biosie.A ja wiem,że nie grzebałem i na tym rozmowa urywa się.Nie możemy
dogadać się. Czy czasami nie jest to wina eepromu? Gwarancja kończy się w
tym roku i nie chciałbym spotkać się z tym problemem zaraz po jej
zakończeniu i płacić za ewentualną naprawę.Pomóżcie.
Pozdrawiam.

--
neelix_at_wp.pl