Szumu na SB Live

Autor: D.K. (DariuszKleina_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 11:46:07 MET DST

Cze !!!

Zwracam sie do uzytkownikow kart serii SB Live.
Niedawno kupilem karte SB Live 5.1. Karta jest calkiem niezla. Jednak mam
pewne zastrzezania odnosnie obslugi wejsc. Glownie chodzi mi o zlacza
CD-Audio, Line-IN i Mikrofonowe. Jezeli ustawie ktores z nich jako aktywne
to w glosnikach daje sie slyszec lekki szum. Rozmawialem z serwisem i
dowiedzielm sie ze wszystkie karty Creativa szumia. Jakos nie do konca im
wierze. Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia tego na innym SB.

Ps. Z gory dzieki za wszelkie informacje.