Re: monitor i wejscia

Autor: Teo_ (teo_at_poland.com)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 18:35:14 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości
> nie ma takich monitorow ! sa z wejsciami BNC, konsoli NIE podalczysz do
> zadnego monitora komputerowego, jesli byloby to mozliwe to bez ukladow
> elektronicznych nie da sie, choc sygnal composite to juz gotowa wymieszana
> papka sygnalow, do monitora musisz dac R G B sygnaly odchylan itp idt, nie
> da sie wiec na99%

niestety to co mowisz nie jest do konca proawda. do nowych monitorow nie da
sie. ale jest taki monitor, do ktorego sie da, to jest: monitor
Commodore1082S bodajze, ma wejscie do amigi (wyglada jak VGA) i wejscie
cinch (do podlaczenia np: C64), mozna tez podlaczyc Pegazusa (8bitowa
konsola jak by ktos nie wiedzial ) :) - wiem bo sam sprawdzalem. niestety
tych monitorow juz nie produkuja od ladnych kilku lat.

---
Teo