Re: monitor i wejscia

Autor: Rob (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 18:46:02 MET DST

> niestety to co mowisz nie jest do konca proawda. do nowych monitorow nie
da
> sie. ale jest taki monitor, do ktorego sie da, to jest: monitor
> Commodore1082S bodajze,

seria monitorow Commodore 1084 (S to od stereo ;)) ) robione przez PHILIPS'a

> ma wejscie do amigi (wyglada jak VGA)

Mylisz sie, jest to wejscie 9-pinowe RGBI, podobne do wejscia w monitorach
CGA - niestety z kartą CGA obraz nie ma synchrobizacji.....

> i wejscie
> cinch (do podlaczenia np: C64), mozna tez podlaczyc Pegazusa (8bitowa
> konsola jak by ktos nie wiedzial ) :) - wiem bo sam sprawdzalem. niestety
> tych monitorow juz nie produkuja od ladnych kilku lat.

Można je niekiedy spotkać na bazarach i giełdach, albo poszukać starych
commodore'owców i namówić ich na sprzedaż ;))

Rob.