Re: Krzaki w 3d ...

Autor: Chloru (chloru_at_hoga.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 19:59:36 MET DST

----- Original Message -----
From: Wolek <viger_at_tera.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Tuesday, April 17, 2001 1:11 PM
Subject: Re[2]: Krzaki w 3d ...

> czesciowo ma racje - plyta jest tania ale ma bardzo niska wydajnosc
> ...To ja poprosze 1000 zeta na upgrade tj. Soltek 75kav duron 800 obudowa
i wiatrak tylko niech firma MBG Sponsoring da swoja akceptacje :)

> Podam ci przyklad z zycia:
> Ja mialem plyte atrenda na bx, moj kuzyn bxcela, proc ten sam, ja
> mielem tnt1 asusa on kupil voodoo3, przyjechal do mnie, patrzy na
> carmageddona 2 i mowi: ty u ciebie sie kolka kreca ;)
> Moral z tego taki, ze na tej plycie voodoo3 dziala wolniej niz tnt 1
> na pozodnym bx - tnt jest karta starsza konstrukcyjnie od voodoo 3 ...

> Wiec powtarzam ze zmieniam niedlugo kompa !!! konfiguracja jak wyzej !!!
wiec po kiego grzyba mi V3 !!! a co do wydajnosci to roznie bywa jush sie
chwalilem wynikami w 3d mark 2001 (moze nie ladnie ale co tam) i "Czy wynik
426 punktów dla Celeron 366_at_460, 128 RAM, TNT2 M64 to dużo,
" wiec ja na swoim sprzecie mialem 624 punkty, a skoro koles ma ustawienia
5,5 x 80 (circa) wiec pewnie ma BX a proca 200 Mhz szybszego. :) Jaki z
tego moral. Oczywiscie MX nie pokazuje tego co potrafi na PII 266 ale i tak
daje duzo wiecej niz TNT2 na Celku 460 jakbym kupil sobie V3 albo TNT1(2)
(bez róznicy) to i tak bym sobie nie pogral. Viva T&L (poczytajcie o tym
odciaza proca z liczenia geometrii sceny) a poza tym V3 o ile wiem nie
wspomaga kompresji mpg Acha problem krzakow nie wystepuje w kazdej grze.