Krzaki w 3d ...

Autor: Chloru (chloru_at_hoga.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 14:36:49 MET DST

Mam problemik z Elsa Gladiac MX. Jak sobie troche pogram to karta przy
renderingu robi mi "smiecie" z tekstur. Probowalem jush detek oraz
oryginalnych sterow Elsy. Czasami smiecie mam na starcie gry a czasmi musze
ciut pograc azeby cos sie zaczelo kisic.

Sprzet. PII 266 128 RAM MoBo: Pc Chips Bxcel (nie wiem dokladnie nabylem bez
papierow) Zasilacz 200W.

Prosze o pomoc bo nie wiem czy jechac do sklepu z reklamacja
aha i kopie na priva pliz chloru_at_wp.pl