Re: Tuner Fly Video vs. Pixel View

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 01:07:36 MET DST

Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl wrote:

> Jednak jakośc dekodowanego obrazu przez Borga lub MoreTV jest wprost żenująca.
> Obraz i dźwiek jest takiej jakości jakby ktoś przegrał na tandetnym
> magnetowidzie jakiś film z 40 razy !!
> Obraz oferowany przez karty TV jest kiepskiej jakości , przy szybkich ruchach
> obraz rozjerzdza się (poziome linie).
> Zaden z tunerów jakie testowałem nie dorównuje w żaden sposób mojemu TV Sony .
> Tunery oferowały dużo gorsza jakośc obrazu , były mniej odporne na zakłocenia a
> jakośc obrazu przy szybkich ruchach była wręcz fatalna.

Ja mam zupełnie inne wrażenie (a wzrok mam jeszcze dobry ;-)
To, że Ty nie potrafisz porządnie podłączyć sprzętu, dostroić
oprogramowania (oraz nie posiadasz porządnej karty grafiki - wymóg,
przy kartach TV - niestety), wcale nie oznacza, że tunery to szmelc -
polecam grupy na news://tvmania.pik-net.pl - tam kiedyś zawsze pomogli
porządnie wszystko poustawiać (sprzęt oraz oprogramowanie)

Ja mam już drugiego FlyVideo'98 i jestem bardzo zadowolony... Prawie: masz
rację, co do jakości głowicy TV: jest fatalna ;-(, ale jak się podłączy
kartę do jakiejkolwiek innej głowicy poprzez A/V (ostatnio tylko tak
podłączam mojego Fly'a, na zmianę: do video i SATki ;-) to jakość jest
dużo lepsza niż jakiś tam TV i dźwięk przy tym jest STEREO (ale ja mam
porządne video ;-)))

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|