HP PSC500 -drukarka sprzedam

Autor: Tom K. (boitano_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 00:07:29 MET DST

Sprzedam jak w temacie. Jest to drukarka połączona ze skanerem. W ostatnim
magazynie Enter jest jej test. Kupilem ja jakies pare miesiące temu, mało
używana. Ogólnie sprawuje się świetnie. Skany są bardzo wysokiej jakości, a
wydruki bardzo realistyczne(jak zdięcie). Działa również bez komputera jako
zwykła kopiarka z szeregiem roznych funkcji, tak jak w xerografie. Szybkosc
to o ile pamietam 9str/min w czarnym i 6.5w kolorze. Jest to seria 'office',
wiec pojemniki ma wiekrze niz standardowe drukarki HP.
Jesli ktos ma zamiar zakupic drukarke i skaner to HP PSC500 jest najleprzym
wyborem.
 Jestem bardzo z niej zadowolony, ale chcialbym kupic taki sam model tylko z
wbudowanym faxem.
Kupilem ja w Praktiker'ze i oczywiscie mam rachunek i gwarancje.
Moja cena to jakies: 999zl. (oczywiscie stan idealny, caly czas pod
folia, lacznie wydrukowalem jakies 100 kartek)

pozdr, Tomasz K. boitano_at_poczta.onet.pl
Warszawa

ps.
Nie wiem czy na tej grupie mozna zamieszczac ogloszenia, ale zwykle w
usenet'cie jest przyjete, ze jak w naglowku posta jest wyraz:
'sprzedam','gielda','spam' to mozna. Sorki jesli sie myle.