Problem, ATI Radeon AiW

Autor: Bartosz Iwanowski (informa_at_felix.com.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 20:26:13 MET DST

Właśnie zamontowałem tę kartę i mam niestety problemy. Może ktoś moze mi
pomóc.

1. Po skanowaniu stacji telewizyjnych wykryte stacje maja tragiczną jakość.
Czy można dostroić się ręcznie albo jest jakiś porgram kóry dostroi kartę
lepiej. Używam anteny pokojowej. Nie najlepszej, ale karta Aver98 dawała
przyzwoity obraz.

2. Przy pobieraniu sygnału z VCR dźwięk jest wyrażnie przyśpieszony. Ludzie
mówią jak animki. Co ciekawsze przy użyciu funkcji TV on Demand dżwięk jest
poprawny.

Prosze o pomoc bo akceleracja gier zrobiła na mnie wrażenie, miałem Voodoo2,
ale bez rozwiazania tych problemów będę się musiał z kartą rozstać.

Bartosz Iwanowski