Re: ----FAX dla w9x

Autor: ali (alibali_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 12:47:55 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> A ja proszę bez takiej argumentacji ;) Cel grupy jest dobrze określony
> -- pl.comp.pecet zajmuje się tylko sprzętem komputerów zgodnych z PC
> oraz BIOSami. Systemami zajmują się osobne grupy, bo inaczej byłby
> śmietnik (ilu ludzi chciałoby tu posty o FreeBSD na przykład? mało?
> to czemu wszyscy piszą o jakimś tam Windows?)
a czy system operacyjny to smietnik do odpowiedzi na temat sprzetu??
 :-)
cos na bakier z argumentacja , czyzby na tej grupie
kazdy gdy uslyszy slowa , sadzi ze musza zawierac jakis sens
:-)
+ sposob 35 schopenhauera sie klania

> Co do programu, aby już zakończyć ten wątek: WinFAX i SuperVoice
> były kiedyś przeze mnie używane, ale pierwszy nie jest darmowy, a
> drugi czasem bywa dołączany do modemów niektórych chyba.

no nareszcie dziekuje za opinie, ale winfax znam i mi sie nie podoba
ten drugi chyba tylko obsluguje skrzynki glosowe???