*** HISTORIA PROCESORA *** Help

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 11:23:05 MET DST

Cześć Grupowicze ;-)

 Mam pytanie, czy ktoś z Was widział książkę, czy też jakieś większe,
dłuższe
 i dokładniejsze artykuły o HISTORII PROCESORA, a może ktoś posiada jakieś
materiały na ten temat.
 Troszkę już zebrałem z Internetu oraz CHIPA, PC WORLDA i WIEDZY I ŻYCIE,
jednak troszkę to mało do ogólnej składowej pracy
 Materiały te potrzebuję do pracy licencjackiej na temat:
 "HISTORIA PROCESORA - Technologia i koszty w przemyśle półprzewodnikowym."

 Temat może wydawać się prosty, ale jak się zagłębić w szczegóły to brakuje
 ważnych, dokładych danych - wszystko jest przedstawiane dość ogólnie i w
 aspekcie historii całej komputeryzacji (ENIAC itp), a nie samego
 procesora.
 Interesuje mnie w szczególności opis procesu technologicznego powstawania
 procesora (przydały by się zdjęcia).

 Pozdrawiam Was

 Marcin vel @lf@
 mcmarti_at_box43.gnet.pl