Re: epson stylus color 580

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 11:29:38 MET DST

> Ewentualnie sugestie, jaka kupic inna atramentowke do 600pln.
> No i moze jeszcze gdzie (WWW lub Krakow) :-)))).

Oczywiscie w tej cenie i jezeli to ma byc Epson, to tylko 680. Koszt -
ok. 550 zl
Jezeli chodzi o jakosc druku to jest bezkonkurencyjna. Ale, jak to u
Epsona, eksploatacja wychodzi drogo.
Sam taka mam i no, co tu duzo mowic. Rewelacja. Ale to kwestia
zastosowania. Ja potrzebuje drukarki do druku Photo, i w tym przypadku
lepsze moga byc tylko...wyzsze modele Epsona.
Jezeli natomiast potrzebujesz durkarki do tekstu/grafik prezentacyjnych
to zainteresuj sie moze HP (n.p. 730).
Eksploatacja wyjdzie taniej a do tych zastosowan jest wystarczajaco
dobra.

pozdro
Jancio