Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 23:44:43 MET DST

Podajac sie za "Pszemol" postanowiles oglosic swiatu, ze:
| Tak jak tu pisał Krzysztof: według niego, normalne jest, że pecet
| się wiesza co jakiś czas. Dla mnie nie jest to normalne, nie obserwuję
| tego ani na komputerze w pracy (niepodkręcane PIII 450MHz Slot 1)
| ani w domu (niepodkręcane PIII 667 w podstawce). Zero zwisów. 0!
| Wniosek z tego płynie jeden - mimo gorącej wiary w stabilnośc jego
| komputerów jego komputery NIE SĄ STABILNE i co jakiś czas objawia
| się to spektakularnym zwisem. Tymczasem niestabilność jest zawsze.
eee, cos mi tu nie pasuje. nie to, zebym sie czepial, ale raz piszesz, ze
nie mozna sprawdzic w 100% stabilnosci podkreconego sprzetu, bo to zbyt
skomplikowane itp itd. potem piszesz, ze u siebie masz 100% pewnosci, bo
zero zwisow. potem, gdy mgb czy phoenix pisza, ze u nich tez zero zwisow,
to piszesz, ze to nie znaczy, ze maja stabilny sprzet, bo dokladnie nie
sprawdzili, nie maja labolatorium, nie wiedza, czy po podniesieniu
temperatury w pokoju o 5 stopni nie zacznie sie wieszac...
nikt, kto ma wiecej niz ciut wiedzy nie testuje stabilnosci przez dobra
prace Windows przy ruszaniu myszką.
nie jestes w stanie zaakceptowac sytuacji, ze mozesz miec stabilny
podkrecony sprzet, ktory predzej zestarzeje sie moralnie niz od pracy?

jezeli masz niestabilny podkrecony procesor to bedziesz dupa-nie
oc'locker...

--
/  |  \ / Ogien Wolnosci Zaplonie Na Zgliszczach Komisariatow\ /  /\  \