Abit BE6-II vs. Celeron FCPGA

Autor: Pawel Bogus (pbogus_at_iname.com)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 14:36:11 MET DST

Na płycie Abit BE6-II (v1.1) chodził sobie bezproblemowo Celeron
300A_at_450 MHz. Dostałem okazyjnie Celerona 600 MHz i niestety, nie moge
go uruchomic. Podejrzewam, że winna jest przejściówka. Ponownie
niestety, w całym (?) Trójmieście wywiało przejściówki FCPGA-Slot1 i
nie ma nie tylko markowych (MSI, Abit, ASUS etc) ale także noname.
Próbowałem na dwóch, jakie udało mi sie znaleźć (Gigabyte i jakiś
noname) i było tak, jak to wieszcz opisał: "głucho wszędzie, cicho
wszędzie".

Pytanie i prośba:
1. Może ktoś wie (wypróbował empirycznie) jakie przejściówki chodzą z
Abitem jw. i FCPGA lub wie, co sprawia problem (Uwaga! To nie jest
raczej problem BIOS'u. Z góry zaznaczam, że próbowałem różne wersje, z
najnowszym włącznie).
2. Gdzie moża znaleźć cudo wymienione w pkt. 1 (oczywiście Trójmiasto
lub okolice o ile można)?

Za wszelkie pomocne wskazówki będę bardzo wdzięczny. Odpisując (a mam
nadzieję, że ktoś odpisze), dajcie proszę kopię na priva.

Paweł

Pawel Bogus, pbogus_at_iname.com