Lucky Star I430TX i jakie max kosci Dimm mozna tam wlozyc.

Autor: Szymon Życiński WP (szymon_at_zycinski.prv.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 21:56:06 MET DST

AvE!

    Mam stara plyte Lucky Star I430TX (ze swojego starego kompa) mam teraz w
niej 2x16 Edo. Darowalem ja starym zo zastanawiam sie czy moge im wrzucic
tam jeszcze troche ramu. Troche czyli tak z jednego dimma 64 lub 128 mb. Czy
musze wywalic stare edo czy mozna to polaczyc? Smieszne jest to, ze plyta
reportuje mozliwosc taktowania dimm 133 mhz (moze to dzieki najnowszemu -
sprzed 3 lat - biosowi). Z gory mowie, ze do p166mmx nie zalezy mi na
szybszej pamieci tylko na duzej - bo to co oni robia sprowadza sie przede
wszystkim do pamieciozernosci czyli miachania dyskiem - filmow na tym i tak
nie poogladaja ;)

        Szymon