Re: Norton Antivirus i Getright

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 00:32:40 MET DST

"Maciek" <mtarcza_at_kki.net.pl> napisał:

> Dziekuje bardzo

Hę? Naprawdę masz NT4/5? To mój sarkazm trafił w próżnię, chyba że
odpłaciłeś mi pięknym za nadobne. Ale naprawdę nie mogę się powstrzymać,
kiedy pytający na tej grupie nie uważa za stosowne podać nazwy i wersji
swojego systemu. A jakby co, to pod Win9x/ME plik wabi się navw32.exe. A i
tak zaraz przyjdzie leśniczy Sokół i pogoni nas na
pl.comp.os.ms-windows.win9x.

JoteR