Re: Re[2]: nieudany Bios upgrade A7V

Autor: AnkaS (stona.invalid_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 00:24:54 MET DST

Jeszcze nie, chce zobaczyc, czy system jest naprawde stabilny
bez karty dźwiekowej. musze potem pokombinować,
bo na PCI 3, mam karte sieciową z przerwaniem 5.
Byla przedtem na 2, ale mialam podejrzenia ze moze
sie gryzc z Promisem, wiec zmienilam na PCI3.

Swoja drogą przedziwna jest ta architektura, przerwań
mało, pamięć tez dziwnie adresowana w spadku po XT.

Bios sciagalam juz 3 razy z Usa, z Taiwanu i z Niemiec,
nasze mirrory california i tch mialy starocie.

Rzeczywiście masz racje, ze bios jest wymazywany
i wpisywany zawsze w calosci ten ostatni.

Czy wyjęcie karty dźwiękowej moze mieć jakikolwiek wpływ
na upgrade biosu, chodzi mi o to np. czy jej obecnść mogła
blokować mozliwość upgradu? Wydaje mi sie to bzdura, ale??

pozdrawiam i dziekuje , bede walczyc dalej
Anka

--
Z adresu wyrzuć .invalid poprawny <stona_at_fuw.edu.pl>