Re: bezszmerowe obudowy - kolejny odcinek

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 23:25:49 MET DST

Pewnego dnia, phenomen <thee-majesty_at_space.pl> wystukał na wiadomości
grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet

>no wlasnie... jak sie stopniuje ta predkosc wiatraka?

Na poczatku tzn. po wlaczeniu kompa jest glosniej
po 3-5 minutach wyraźnie zwalnia i jest jednostajny szmer.

>bo ponizej 45stopni zejsc mi sie nie uda, chyba ze stanie sie cud i znajde gdzies
>silverado by noise control ;)
>kwestia bardziej w tym zeby co chwile nie zmienial predkosci, bo sadze
>ze to moze bardziej wkurzac niz nawet glosniejszy ale przynajmniej
>jednostajny swiergot...

IMHO czy sie da czy to zależy od tego czy zasilacz jest nad prockiem
czy też sąsiaduje obok procka. Zasilacz ma taką wadę, że w większości
przypadków emituje ciepło to raz a pobieranie to dwa.

>czy da sie jakos ustawic na stale predkosc obrotow ?

Tak. Podłącz zamiast 12V 5V np. z zasilacza.

>tak mi sie cos widzi, ze to chyba kwestia plastiku... [bo jak mniemam
>wszystkie codegeny sa wlasnie plastikowe],

A są nie plastikowe obudowy ...? :-)))
A na serio...to nawet dyski 7200 nie wprawiają jej w wibracje.

>troche szkoda Enlighta... bo funkcjonalnosc ma zajebista...
>jesli jednak okaze sie ze przyczyna
>lezy tylko w zasilaczu to wymienie tylko ten... stad jeszcze takie
>pytania:

Nie użytkowałem.

>-czy i w ktorych codegenach zasilacze sa "pionowe" ? [ten enlight jest
>mini]

Wszystko zależy od wysokości obudowy.
www.emiter.com.pl bezpośredni dystrybutor.

>-czy mozna te zasilacze kupic osobno, po ile i najlepiej jeszcze gdzie
>? ;)

Eghm...nie wiem.

>-czy ktores modele codegena sa szczegolnie grubo opakowane plastikiem
>? ;)

6000SS jest bardzo ładna, ale niestety klapki szybko się urywają.
Chociaż to tylko zewnętrzny gadżet.

>heh... a ja troche sie pospieszylem... dzisiaj podlaczylem ten
>"ideal"... i nie wiem czy to ze starosci... ale on jest nawet
>glosniejszy od tego Elighta... i to oczywiscie bez chromeorba
>wewnatrz.... natomiast wygladem zdecydowanie przebija wszelkie z klasy
>"personal" :)... a mowia ze liczy sie to co wewnatrz ;)

Odkurz go....wymień wiatrak w zasilaczu i wierz mi przeżyje wszystkie
Enlighty :-)))
Zresztą....Green to pierwsze markowe obudowy low-end jakie pamiętam.
Najtańsza, porządna obudowa serwerowa...
Zresztą....Enlight też jest serwerowy...tylko sprawdź ceny ;-)

>pod biurkiem... czyli na zewnatrz.... zadnych wnek.... oczywiscie
>moglaby byc, tylko gdzie na tym kochanym zadupiu kupic cos takiego
>odzielnie i to w dodatku nastawionego na wyciszanie ? :)

Zamówić u jakiego kolwiek stolarza na zamówienie ;-)
Koszt około 120 zł z porządnej, twardej płyty wiórowej z ładną
okleiną. Ja tak zrobiłem....prawo lub lewostronna dostawka do
biurka...

>ps. najbardziej sie boje ze jednak bede przekladal enlightowy zasilacz
>do tego brzydkiego codegena ;)

A ja słyszałem od kolegi, że....CodeGen jest cichszy od Enlighta.
Sprawdzone, gdyż używa i tego i tego.

> massif

---
Pozdrawiam: