Re: Zapchana dysza - help! :)

Autor: Stanislaw Czech (scmedia_at_scmedia.prv.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 21:16:03 MET DST

Piotr wrote:

> Programem mozesz sobie odpuscic.W moim Z31 mialem problem z czarnym
> kalamarzem - praktycznie przestal drukowac a test wykazywal mnostwo
> zatkanych dysz.Walczylem kilka dni czyszczac glowice i juz bylem gotow
> na kupno nowego. Na koniec wsadzilem ja do cieplej wody i zostawilem
> na jakies 5 godzin.Pozniej przetarlem ja i pomoglo.
> Tak ze czysc i nie poddawaj sie :)

UDALO SIE!!! :)).. Ale tym razem nie dzieki wodzie a z powietrzu. Po
prostu dmuchalem
w otwor i pod wplywem wysokiego cisnienia dysza sie odblokowala :))

Tak wiec jezeli cartrige chce cie wydymac, wydymaj go pierwszy :))

Pozdrawiam
Stanisław Czech
tel. 0 605 467 437
SC Media http://www.scmedia.prv.pl/