Odp: Zapchana dysza - help! :)

Autor: Piotr (mpksmolinscy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 18:28:08 MET DST

> Napelnialem ostatnio glowice kolorowa do Lexmarka Z31 i zrobilem to zbyt
> pozno, bo jeden z kolorow (czerwony) przestal drukowac. Prawdopodobnie
> wina zaschnietego atramentu w dyszach. Co moge zrobic! Reszta dziala ok,
> ale
> co 2 kolory to nie 3 :((.. Znacie jakies sposoby na odblokowanie tych
> dysz?
>
> PS. Probowalem z ciepla woda + czyszczenie dysz programem... Nic nie
> dalo :(

Programem mozesz sobie odpuscic.W moim Z31 mialem problem z czarnym
kalamarzem - praktycznie przestal drukowac a test wykazywal mnostwo
zatkanych dysz.Walczylem kilka dni czyszczac glowice i juz bylem gotow
na kupno nowego. Na koniec wsadzilem ja do cieplej wody i zostawilem
na jakies 5 godzin.Pozniej przetarlem ja i pomoglo.
Tak ze czysc i nie poddawaj sie :)

Piotr