Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 20:30:16 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message news:3ADC8137.852081EC_at_iname.com...
> Hi,

> Kto się kieruje? Intel? Najprawdopodobniej chęcią zysku.

Acha... rozumiem...
I jest to powszechna praktyka - rozumiem, że chrystler też sprzedaje
droższe modele mercedesa za tanie pieniądze przylepiając im numerki
190E zamiast odlepionego 500SEL... Dobre sobie :-)

> Nie moim zdaniem, a zdaniem moim i wielu specjalistów od sprzętu
> (w tym np. ludzi tworzących wielkie serwisy sprzętowe typu AnandTech).

No tak... widzę, że dobrałeś sobie autorytet.

> I dowodzi to tylko tego, że jeśli ktoś musi kupić szybki procesor
> nie do kręcenia, to pozostaje mu tylko 800 EB, bo ma wtedy gwarancję
> producenta na stabilną pracę. A jeśli ktoś chce kupić tani a szybki,
> to kupuje 600 E, ustawia na 800 EB i ma to samo, tak samo stabilnie,
> a tylko nie może się pochwalić, że ustawił procesor zgodnie z
> zaleceniami Intela.

Wciąż nie mogę znaleźć uzasadnienia dlaczeo Intel miałby sprzedawać
taniej procesor, który mógłby sprzedać drożej. Możesz mi to wyjaśnić?