Re: Krzaki w 3d ...

Autor: Chloru (chloru_at_hoga.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 19:06:59 MET DST

Wiec
a) karta sie nie grzeje bo obudowa to Big Tower a w dodatku caly czas jest
otwarta

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:015mdto5mhn2o3jtaobgh8gjpn0i7405cj_at_4ax.com...
> Hi!

> Karta sie przegrzewa chyba.
a) karta sie nie grzeje bo obudowa to Big Tower a w dodatku caly czas jest
otwarta

> BOZE !!! Wyrzuuc te plyte do smeici i kup cos normalnego. BTW kto Ci
> poradzil zeby do 266 MHz kupowac MXa ???
> b) z plyta t odluga historia na starym LX MX mi nie dzialal
> c) a co mialem kupic TNT ??? Voodoo 3 ???? mam zamiar niedlugo zmienic
kompa (plyta proc obudowa) wiec nie ma sensu zebym sie ladowal w jakis shit
BTW zobacz mojego posta nt wynikow w 3d mark 2001 moj sprzet chodzi lepiej
niz prawie 200 MHz mocniejszy celek z gorsza grafa. A tak to sobie moge
przynajmniej w co nieco pograc. np. CMRR2, Q3 (800x600x16 of korz) a pozatym
kupilem te karte jak podobne kosztowaly ponad 650 zeta a ja dalem 200 mniej
wiec jak dla mnie ty byla okazja